Jak zabezpečuje Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení?

Poštovní spořitelna je obchodní značka Československé obchodní banky. V současné době služeb Poštovní spořitelny využívá na dva miliony klientů, jejichž ohlasy jsou převážně pozitivní. Vybudovala si širokou síť obchodních míst v České republice a své klienty obsluhuje buď v Era finančních centrech, nebo na přepážkách Poštovní spořitelny, které jsou přítomné na každé poště.

Stěžejní službou je elektronické bankovnictví, díky němuž mají klienti ke svému účtu přístup přes Smartphone, tablet i počítač. A jak zabezpečuje Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení? Je internetové bankovnictví skutečně bezpečné?

Poštovní spořitelna podotýká: „Najdete nás prakticky všude po celé České republice. Jsme připraveni poskytnout kvalitní služby pro nové i stávající klienty na pobočkách (Era finančních centrech), kterých je už 70 po celé republice.“

Era osobní účet

Jedním z nejžádanějších produktů v nabídce Poštovní spořitelny je osobní účet. Jedná se o jednoduchý účet, který splňuje veškeré nároky, jež má běžný klient. K účtu se může klient dostat kdykoliv a odkudkoliv, a to díky intuitivnímu internetovému bankovnictví. K osobnímu účtu je emitována bezkontaktní karta zdarma.

Obsluha přes elektronické bankovnictví přináší spoustu výhod a úspor. Poštovní spořitelna myslí také na mladé klienty, seniory a handicapované, jimž poskytuje výrazná zvýhodnění. K osobnímu účtu je možné na přání zřídit navíc Era kontokorent nebo spořící účet Era červené konto.

Pokračování článku  Jakými způsoby vám umožní mBanka vstup na účet?

Jak provádí Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení?

Poštovní spořitelna, která vám nabízí půjčku i v Brně, má moderní internetové bankovnictví. K přihlášení vyžaduje zadání uživatelského jména a hesla, které si sám uživatel nastaví. Při prvním přihlášení do Era portálu klient obdrží e-mail s ověřovacím kódem. Při dalším přihlašování se už zadává pouze jméno a heslo.

Uživatelské rozhraní internetového bankovnictví je jednoduché a ovládání je intuitivní. Veškeré akce, které jsou na účtu přes internetbanking prováděny, jsou potvrzovány zadáním SMS klíče.

Velmi často je hledaná fráze „Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení“, protože klienti hledají stránku k přihlášení. Přitom stačí do adresního řádku v prohlížeči napsat adresu www.muj.erasvet.cz, která je směrována přímo na přihlašovací formulář do internetového bankovnictví.

Jak jsou spokojeni klienti s internetovým bankovnictvím?

U Poštovní spořitelny jsem klientem již šestým rokem a můžu říct, že jsem maximálně spokojen. Nejprve jsem se obával, že internetbanking nebude splňovat vše, co požaduji. Ale byl jsem mile překvapen. Vše rychle najdu. Mám přehled ve svých platbách. A když nastane problém, zavolám na linku Poštovní spořitelny a s bankovním operátorem problém vždy vyřešíme. Občas je problém s připojením, ale to je způsobeno pravidelnou údržbou portálu.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *