Jak zabezpečuje Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení?

Poštovní spořitelna je obchodní značka Československé obchodní banky. V současné době služeb Poštovní spořitelny využívá na dva miliony klientů, jejichž ohlasy jsou převážně pozitivní. Vybudovala si širokou síť obchodních míst v České republice a své klienty obsluhuje buď v Era finančních centrech, nebo na přepážkách Poštovní spořitelny, které jsou přítomné na každé poště.

Stěžejní službou je elektronické bankovnictví, díky němuž mají klienti ke svému účtu přístup přes Smartphone, tablet i počítač. A jak zabezpečuje Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení? Je internetové bankovnictví skutečně bezpečné?

Poštovní spořitelna podotýká: „Najdete nás prakticky všude po celé České republice. Jsme připraveni poskytnout kvalitní služby pro nové i stávající klienty na pobočkách (Era finančních centrech), kterých je už 70 po celé republice.“

Era osobní účet

Jedním z nejžádanějších produktů v nabídce Poštovní spořitelny je osobní účet. Jedná se o jednoduchý účet, který splňuje veškeré nároky, jež má běžný klient. K účtu se může klient dostat kdykoliv a odkudkoliv, a to díky intuitivnímu internetovému bankovnictví. K osobnímu účtu je emitována bezkontaktní karta zdarma.

Obsluha přes elektronické bankovnictví přináší spoustu výhod a úspor. Poštovní spořitelna myslí také na mladé klienty, seniory a handicapované, jimž poskytuje výrazná zvýhodnění. K osobnímu účtu je možné na přání zřídit navíc Era kontokorent nebo spořící účet Era červené konto.

Pokračování článku  Poštovní spořitelna a recenze jejích produktů a služeb

Jak provádí Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení?

Poštovní spořitelna, která vám nabízí půjčku i v Brně, má moderní internetové bankovnictví. K přihlášení vyžaduje zadání uživatelského jména a hesla, které si sám uživatel nastaví. Při prvním přihlášení do Era portálu klient obdrží e-mail s ověřovacím kódem. Při dalším přihlašování se už zadává pouze jméno a heslo.

Uživatelské rozhraní internetového bankovnictví je jednoduché a ovládání je intuitivní. Veškeré akce, které jsou na účtu přes internetbanking prováděny, jsou potvrzovány zadáním SMS klíče.

Velmi často je hledaná fráze „Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení“, protože klienti hledají stránku k přihlášení. Přitom stačí do adresního řádku v prohlížeči napsat adresu www.muj.erasvet.cz, která je směrována přímo na přihlašovací formulář do internetového bankovnictví.

Jak jsou spokojeni klienti s internetovým bankovnictvím?

U Poštovní spořitelny jsem klientem již šestým rokem a můžu říct, že jsem maximálně spokojen. Nejprve jsem se obával, že internetbanking nebude splňovat vše, co požaduji. Ale byl jsem mile překvapen. Vše rychle najdu. Mám přehled ve svých platbách. A když nastane problém, zavolám na linku Poštovní spořitelny a s bankovním operátorem problém vždy vyřešíme. Občas je problém s připojením, ale to je způsobeno pravidelnou údržbou portálu.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *