Obsah článku
Doba se v průběhu několika let rychle změnila, což se samozřejmě odrazilo i na chování zákazníků. Ti aktuálně tráví více času v online prostoru, který se tak stává jejich pomyslnou druhou realitou. Toho je třeba náležitě využít a nabízet své služby a produkty i v digitální podobě. Pojďte se s námi podívat hned na 5 důvodů, proč byste měli do své strategie zahrnout i online marketing.
1. Široké možnosti propagace
V online prostředí máte mnohem širší možnosti propagace, a to nejen po stránce nástrojů, které můžete využívat, ale i platforem, kam reklamu umístíte. Online se vám navíc podaří oslovit mnohem více lidí – skvělým příkladem je například PPC reklama v Polsku, se kterou se můžete zaměřit na zákazníky z různých skupin.
2. Lepší zacílení na cílovou skupinu
S online kampaní se vám podaří i mnohem lépe za cílit na cílovou skupinu, kterou chcete svojí reklamou oslovit. Profesionálové ve svém oboru dokážou vytypovat místa a platformy, které doopravdy zafungují.
3. Jednoduší expanze do zahraničí
Jelikož je online prostředí mnohem otevřenější a má k němu přístup téměř každý, je i výrazně jednodušší dostat se na zahraniční trhy. Pomoci vám může například PPC reklama ve Francii, která není moc nákladná a zároveň zacílí na širokou paletu potenciálních zákazníků.
4. Měřitelné výsledky a vyšší kontrola
U online marketingových kampaní máte k dispozici i širokou škálu ukazatelů a dat, pomocí kterých můžete měřit jejich výsledky. Pokud tedy bude vašim cílem získat více nových zákazníků pomocí PPC reklamy, můžete jednoduše zjistit, kolik lidí na reklamu kliklo a kolik z nich si u vás objednalo.
5. Nízké náklady na propagaci
Oproti klasickým marketingovým kampaním můžete online propagaci lépe kontrolovat a zároveň tak i efektivněji řídit své náklady. Ve výsledku pro vás může být tento způsob propagace mnohem levnější, než kdybyste slepě vkládali peníze do kampaní, do kterých téměř nevidíte.