Česká spořitelna pobočky sice neustále rozšiřuje, ale co tak zkvalitnit služby?

Česká spořitelna, která je dcerou rakouské skupiny Erste Group, je nejznámější českou bankou vůbec. V tuzemsku disponuje nejrozsáhlejší sítí bankomatů a poboček, přičemž neustále Česká spořitelna pobočky rozšiřuje. Provozuje také stejnojmennou stavební spořitelnu. Pyšní se tím, že má bezkonkurenčně nejvíce klientů.

„Česká spořitelna získala v soutěži Fincentrum titul Banka roku 2013 a podesáté v řadě ocenění Nejdůvěryhodnější banka roku.“

Česká spořitelna má ve svém portfoliu pestrou škálu produktů z oblasti aktivního (úvěry a půjčky) a pasivního (bankovní účty) financování. Nicméně tyto produkty nijak neoslní. Pokud byste nabídku bankovního sektoru zkoumali podrobněji, dospěli byste k názoru, že existuje řada dalších bank, jejichž nabídka je mnohem výhodnější. I přes tuto skutečnost, jak jsme již zmínili, má Česká spořitelna nejvíce zákazníků. Tím se akorát potvrzuje idea neflexibilní a iracionálně uvažující většiny lidí v České republice, co se alespoň bankovního sektoru týče.

Jestliže současní klienti souhlasí s ceníkem, ve kterém si banka účtuje „poplatek za účetní položku“, nemá důvod Česká spořitelna své služby zlevňovat. Zde se naopak ukazuje vysoce racionální chování banky.

Česká spořitelna pobočky rozšiřuje, ale to nestačí

Jako jediná banka na tuzemském finančním trhu jde proti trendu neustálého zlevňování bankovních služeb. Česká spořitelna spíše poplatky zvyšuje, než aby je snižovala. Zvýšila například poplatky za odchozí platby. Proč tedy klienti i přes neustálé zdražování služeb u banky setrvávají? Někteří klienti si změnu ceníku ani nepřečtou, jiným je zase jedno, kam jejich peníze odtékají.

Česká spořitelna zkvalitňujte své služby

Česká spořitelna zkvalitňujte své služby

Možná si řeknete, že měsíčně vám Česká spořitelna strhne „pouze“ 150 Kč za poplatky. Za rok je to ale už 1 800 Kč, ne-li více. A proč zahazovat 1 800 Kč ročně jen tak?

Výhody banky

  • dlouhá historie a pevné zázemí
  • bohatá nabídka služeb a produktů
  • hustá síť poboček a bankomatů

Nevýhody banky

  • vysoké poplatky
  • vysoké úrokové sazby u úvěrů
  • nízké úrokové sazby u spořicích účtů

[stextbox id=”info”]Zkušenost klientky: U České spořitelna mám sjednaný úvěr. Současně s úvěrem jsem si zřídila pojištění v případě neschopnosti splácet. Nastala u mě nemoc, následná ztráta zaměstnání. Vše jsem si vyběhala, doručila jsem dopis do stanovené lhůty, která je 60 dní. Poté mi přišel dopis, že musím doložit ještě jeden papír, jinak nemám nárok na splnění. Vše, co požadovali, jsem udělala, nicméně peníze stále nikde. Zkoušela jsem banku kontaktovat telefonicky, ale paní mi tvrdila, že jim papír posílaný dodatečně nepřišel. Dle pošty byl však doručen. Přijde mi, že má Česká spořitelna neustále nějaké výmluvy, aby mi nemusela nic vyplácet, i když podmínky splňuji a mám na vyplacení nárok. Stále si vymýšlí nové a nové požadavky.  [/stextbox]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..