FIO banka interbanking přihlášení mnoho věcí usnadní

Plánujete si založit účet u této banky? Nebo už ho snad máte? Ať už je vaše situace jakákoliv, rozhodně si můžete být jistit tím, že banka nabídne také internetové bankovnictví. FIO banka interbanking přihlášení je navíc velmi dobrou volbou v celé řadě směrů. Proč? Jelikož vám IB usnadní celkovou správu vašeho účtu. Je zcela zdarma a tak se navíc není třeba bát jakýchkoliv výdajů. Podívejme se tedy, jaká jsou hlavní pozitiva.

Jednoduché zadávání plateb je samozřejmostí

První jistotou z hlediska úspor je rozhodně zadávání plateb. Nejenom těch klasických jednorázových, jelikož stejně tak můžete zadat i celou řadu dalších. Jsou to například tyto:

  • Trvalé příkazy k úhradě
  • Povolení k inkasu – SIPO
  • Evropské a zahraniční platby

Vše zvládnete prostřednictvím vašeho počítače nebo notebooku. V rámci něho stačí provést FIO banka interbanking přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla. Následně je zadávání takového příkazu otázkou několika kliků. Díky modernizaci, která v posledních měsících proběhla, je vše jednoduché, intuitivní a logicky také bezpečné. Každý platba musí být potvrzena unikátním SMS kódem, který přijde na váš mobilní telefon.

Pokračování článku  Účelové půjčky - k čemu jsou dobré

Díky FIO banka interbanking přihlášení můžete sledovat proběhlé platby

Zajímá vás, co se na vašem bankovním účtu událo? Rozhodně není třeba čekat až na konec měsíce, až bude vydán oficiální výpis. Můžete si totiž snadno zobrazit jakoukoliv platbu kdykoliv budete potřebovat. Mohou to být platby spojené s dnešním dnem, stejně jako není problém sledovat i platby od samotného počátku založení vašeho účtu. I v tomto je FIO banka interbanking přihlášení unikátní a samozřejmě také praktické.

Mějte vše na jednom místě

Pokud chcete jenom namátkově kontrolovat váš bankovní účet, je dobré si vše přizpůsobit dle svého. Nebudete tak muset chodit do sekce platební historie, do sekce plánovaných příkazů, stejně jako nebude nutné chodit ani do sekce platebních karet. Všechny důležité informace vám banka umožní vložit na úvodní obrazovku. Jakmile se přihlásíte, máte díky dostupným plovoucím panelům přehled skutečně o všem. Během pár vteřin zjistíte, že je vše v pořádku a váš účet funguje přesně tak, jak fungovat má.

Potěší i mobilní aplikace

Klasický internetbanking rozhodně můžeme díky jeho pozitivům doporučit. Na co nesmíme zapomenout, to je i pozitivum spojené se smartbankingem. Tedy bankovnictvím, které je spojeno s využíváním vašeho mobilního telefonu. I to je praktickým pomocníkem každého, kdo chce mít svůj účet kdykoliv při ruce. O něm banka říká: „Fio banka jako první na českém trhu poskytla svým klientům k účtu bez poplatků chytrou bankovní aplikaci vyvinutou speciálně pro Smartphone telefony a Tablety – Smartbanking. Díky této aplikaci máte přístup k informacím o stavu Vašich financí i možnost realizovat aktivní operace opravdu kdykoliv a kdekoliv – zdarma.“

28 comments

  1. Proč zmizelo ve Fio banka přihlášení okénko kde se můžu přihlásit na svůj účet? Nejsem spokojena s tím, že musím dlouhou dobu hledat možnost jak se dostat ke svému účtu. Je to hra nebo záměr? tím ale spokojené klienty nezískáte.Opravdu mně nebaví pokaždé mařit čas u takovéto činnosti. Buchtová

  2. Chybí okénko přihlášení k účtům. Hledám a ještě jsem nenašel. Opravte v zájmu zákazníků a zvolte opět jednoduché přihlášení.

  3. Také se nemohu přihlásit. Je to opravdu neuvěřitelné. Proč děláte změny k horšímu ?

  4. Též se hodlám přihlásit,bohužel?!!!Ještě jsem nenašel okénko k přihlášení?AŠ

  5. Také mě dělá problém se dostat na svůj účet jednoduše i když mě všelijak pomáhají vaši úředníci.Chce to zjednodušit.

  6. Slibovali jste hory, doly. A naposledy teď se nemohu dostat k svému účtu. Ale rychle to dejte dopořádku a přestaňte vymýšlet hovadiny. Co CHYSTÁTE na lidi?
    BACHA, ZAVÁNÍ TO Z VAŠÍ STRANY PODVODEM !!!

  7. Nemohu najít, kde se můžu přihlásit pro platbu. Taková služba by měla být bez nějakého vyhledávání a ztrácení času!!!!
    Zaplatím to tedy u jiné banky.

  8. Taky nám nejde se přihlásit,a tvrdí že mame na kartě vyčerpané vic než mame,nevím jak jim to dokážeme,asi pujdeme k právníkovi,je to záměr nedostat se k účtu,věřte mi..

  9. Tak já jsem zde nový a kdybych si přečetl poznámky výše uvedené, tak jsem k vám nepřešel. Jak je vidět, ani ta skvělá FIO nemá žádnou zpětnou vazbu a nikdo nečte co si myslí její klienti. Já jsem totiž také nenašel okénko na přihlášení. Jsme prostě pitomci, kteří nechápou genialitu skvělé firmy. Nebo je to jinak? Jsem zvědav zda někdo zareaguje.

  10. Dobrý den, potřebuji se přihlasit a nemohu nic najít, co se děje, bylo to jednoduche a ted to nejde…co mam delat potrebuji to,musim bezet do banky,to me tedy stve..

  11. Dobrý večer,
    potřebuji nutně poslat ze svého účtu platbu, ale bohužel nenašla jsem okénko, kde se přihlásit.
    Nejhorší je, že nemám zítra čas jít na Vaši pobočku. To mne na Vás mrzí!
    Něco s tím proboha udělejte, když už po tom volá tolik lidí
    Předem děkji
    Adamcová

  12. komentář jsem napsala výše. Mám problem jako ti předemnou s prihlášením na interbanking.

  13. Zdá se mi, že tam máte mezi sebou geniální magory, kteří to s vaši Fio bankou nemyslí asi dobře.Nedělejte přístup k účtu složitější. Nechce někdo s vašich rádoby vědátorů vaši banku zlikvidovat ? Uvědomte si, že jste pro normální lidi, a že nejste jedinou bankou.
    Něco s tím udělejte. Předchozí vyjádření jsou pro vás snad jasná.

  14. Poprvé si čtu komentáře a vidím, že máme všichni stejný problém. Co se to děje??? V době, kdy by se mělo vše zjednodušovat, tady trávím drahý čas hledáním možnosti pro dříve tak jednoduché přihlášení ke svému účtu….
    Nemyslíte, že je čas s tím konečně něco udělat ?
    Doteď jsem Vaši banku jen chválila, ale toto se mi opravdu nelíbí a jak je vidět, nejen mi.
    Nekazte si zbytečně dobrou pověst a něco už s tím proboha udělejte.

  15. Jak se mám přihlásit na fiointerbenking,když hledám to okénko na přihlášení.Už mě serete.Místo zjednodušení děláte to složitější a složitější.Vidím,že nejsem sám co si na to stěžuje.JESTLIŽE V NEJBLIŽŠÍM OKAMŽIKU SE NEBUDU DÍKY VAŠÍ PITOMOSTI MOCI PŘIHLÁSIT,v pondělí převádím svůj účet k jiné vám konkurenční bance!TY KECI o půjčkách co jste tam vlepili místo snadného přihlášení si strčte do(.).

  16. stále něco vylepšujete,ale je to k horšímu.jedno okno po druhém a nikde se nemohu dostat mke svému účtu,Asipřejdu k jiné bynce,i když jsem byl doposud spokojjený,

  17. Dobrý den,
    nebudu to opakovat,stejný problém jako všichni.
    jenom bych chtěla vědět, kdy to konečně uvedete do pořádku.

  18. To co jste vymysleli to nemá chybu, budu přecházet k jinému subjektu, nehodlám si tady hrát na kočku a myš, Váše za chvá´ílí bývala klientka

  19. Lidi,oni na nás se.rou,jim jde především o zisky a poskytování nějakých služeb mají u (.).Proto se musíme nejdřív prokousat jejich nabídkama a potom se dostanete(možná) k svému účtu.Ale tvrdí o sobě jak jsou báječní.Apropó,už vám někomu odpověděli?Po velikonocích odcházím,nejsou jediní na trhu.

  20. Lenka Masařová
    Také mám problém najít, kde se mám přihlásit na internetbanking a musím otevřít různé nabídky, než to najdu.

  21. Nevím, kde se mám přihlásit ke svému účtu. Jsem invalidní důchodce a rozhodně kvůli platbě nechci chodit na pobočku…

  22. Jana Matysová
    Mám problém s přihlášením. Okénko se ukazuje ale klik nefunguje. Nemám čas zkoušet všechono možné, abych se dostala na svůj účet.

  23. Mám stejné problémy jako všichni přede mnou. Jsem už na stránce 4 hledání a nenašla jsem okénko přihlášení. Zkusila jsem to už 2x u jiných předešlých okének Zaregistrujte se a nic.
    Jsem zpožděná s platbami o 10 dní. Bydlím na vesnici a bydlím od nejbližší FIO banky 35 km.
    Odpovídáte vůbec na zoufalé komentáře klientů Vaší banky.
    Budu muset od FIO vymáhat penále za opožděné platby a cesty do města do FIO a zpět.
    Jsem v důchodu a nemám peníze, že z vaší strany za špatné návody na obsluhu mého účtu, na penále a zbytečnou cestu do pobočky vaší banky.
    Očekávám váš přesný návod ihned, na které straně se najde jednoduché přihlášení na účet!

  24. Holub Milan , chci změnit heslo : na pobočce mi řekli , ať to udělám přes Interbanking , že je to jednoduché.Zde jsem se ovšem dočetl , že chci-li si změnit heslo , ať zajdu na pobočku s příslušnými doklady. Ale tam jsem byl ??!! Takže jak ?

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *