Obsah článku
Postavit dobrý eshop rozhodně není samozřejmost. Měl by být intuitivní, uživatelsky příjemný a hlavně dobře vypadat. Nebo ne? Matador v tomto oboru Jaroslav Voldřich z Plzně nám na vše řekl svůj vlastní názor.
Klíčová slova a dobře napsané texty podle něj samozřejmě mají svou váhu, ovšem rozhodně nejsou tím jediným, na čem by měl úspěch projektu stát. Jak tedy ke konceptu každé své zakázky přistupuje?
Vždy se ptá a hodnotí
V jeho podání má tvorba eshopu na míru svůj přesně daný řád. Na trhu se pohybuje už od roku 2010, takže velmi dobře zná prostředí, v němž právě váš projekt musí prorazit. Zná zákonitosti dobře postaveného webu, ale jedním dechem se také ptá, co od eshopu požadujete vy a co vaši zákazníci. Vždy si také pokládá tři následující otázky:
- Jak bych k eshopu přistoupil, kdyby byl můj?
- Dává mi eshopové řešení smysl?
- Utratil bych za navržené kampaně své peníze?
Na všechny otázky se samozřejmě vaším jménem snaží odpovědět kladně. Doporučí základní funkce i nadstavbu, vhodnou právě pro váš sortiment či zamýšlený objem spravovaných produktů, a poradí i s dalšími věcmi, jež se s prodejem po internetu nutně pojí.
Abyste byli za všech okolností vidět
Jeho doménou je proto i správa PPC kampaní na Googlu a Seznamu, jež se postará o to, aby si vás uživatelé na internetu co nejdříve všimli. I ten nejlepší produkt totiž zkrátka potřebuje nějakou tu reklamu. Vše má podloženo daty a dokáže známé PPC kampaně spojit i s dalšími nástroji on-line marketingu, a to vždy k vaší spokojenosti. Dbá na návratnost investice i na to, aby spuštěná kampaň naplnila vaše očekávání.
Ve hře nejsou jenom eshopy
Jeho tvorba webových stránek generuje „weby, které nezapadnou.“ Pomůže vám tak efektivním způsobem podpořit vaše on-line podnikání. Zajímá vás, jaké projekty už má za sebou a co může nabídnout právě vám? Navštivte stránky Jaroslavvoldrich.cz a zjistěte to.

One comment