Umělá inteligence bude hrát hlavní roli v řízení vztahů se zákazníky

Strategie řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v cíleném budování vztahů s nejziskovější skupinou klientů a již řadu let patří k základním kamenům úspěchu firem všech velikostí. Princip customer relation managementu však nespočívá jen v uspokojení stávajících potřeb, ale také v predikci budoucího chování a trendů. A zdá se, že v těchto oblastech bude excelovat umělá inteligence. V čem je lepší než lidé a které CRM systémy ji využívají již nyní?

Personalizace nabídky predikce trendů

Umělá inteligence se v oblasti technologií využívá již poměrně dlouho, ale letos se díky projektu ChatGPT dostala do širokého povědomí veřejnosti – a v podstatě se stala běžnou součástí života lidí, kteří o její existenci doposud vůbec netušili. Její využití je pestré, ovšem právě v oblasti CRM doslova exceluje. O tak rychlé a přesné analýze dat si mohli odborníci v minulosti nechat jen zdát.

S umělou inteligencí v zádech mohou firmy lépe pochopit chování zákazníků a oslovit je s ještě specifičtější nabídkou. Kromě toho je AI neocenitelná při analýze globálních a lokálních trendů – obojí zvládá v reálném čase. Firmy tak mohou dynamicky měnit strategie s ohledem na jakékoliv změny v chování nakupujících či trhu.

Pokračování článku  Pořádek v účetnictví je základem každého podnikání. Nebojte se při jeho zpracování obrátit na odborníky ve svém oboru

V praxi může kooperace CRM systému s umělou inteligencí vypadat následovně: AI zjistí, že zákazníci preferují zboží určité velikosti a barvy – na základě analýzy pak doporučí optimální skladové zásoby pro konkrétní položky, čímž prodejce předejde nedostatku, nebo naopak nadbytku.

AI a inteligentní e-mailing

S implementací umělé inteligence mají zkušenosti vývojáři českého CRM systému eWay-CRM. Využívají AI v rámci e-mailingu, kde se sama stará o rozesílání e-mailů v individuálních časech podle toho, kdy příjemci otevírají poštu nejčastěji.

Výhody eWay-CRM si můžete vyzkoušet i zdarma. Stáhněte si verzi FREE a nechte umělou inteligenci, aby z vašich e-mailingových kampaní vytěžila maximum.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *